MASCOT

    Frost & Sullivan - 2010
    Mon, 11 Oct 2010

    Kansainvälisesti tunnettu Frost & Sullivan -analyysi-instituutti on juuri jakanut palkinnot niillä 300 alalla, joita se säännöllisesti seuraa. MASCOT voitti alansa Customer Value Enhancement Award -palkinnon yli 700 eurooppalaisen työvaatteiden valmistajan sarjassa. Se oli ainoa työvaatealalle jaettu palkinto.

    Kyseessä on erittäin arvostettu palkinto, jonka MASCOTin toimitusjohtaja Michael Grosbøl vastaanotti Brysselissä. MASCOTin voiton perusteena oli Euroopan työvaatemarkkinoiden useamman vuoden kestänyt analyysi. Kyseessä on palkinto, joka jaetaan markkinoiden ja sen toimijoiden arvioinnin perusteella.

    Erinomainen asiakasarvo

    Palkinto myönnettiin MASCOTin kyvylle tuottaa erinomaista asiakasarvoa. Frost & Sullivanin lähes 400 sivun raportissa arvioidaan MASCOTia seuraavasti: Kyseessä on yritys, joka aktiivisesti tuottaa arvoa asiakkailleen keskittyen parantamaan asiakkaiden yrityksen tuotantoon tai tuotteisiin tekemien investointien tuottoja. Palkinto on tunnustus MASCOTin hyvälle asiakaspalvelulle, mutta ennen kaikkea asiakasarvoa vahvistavalle panostukselle, joka sitoo asiakkaat yritykseen ja joka pidemmän päälle laajentaa asiakaspohjaa.

    Tuote tuo lisäarvoa

    Frost & Sullivan on erityisesti huomioinut MASCOTin panostuksen asiakkaan elämän helpottamiseksi. Se näkyy niin itse tuotteissa kuin kaikessa mikä liittyy esim. tilaukseen ja toimitukseen. Frost & Sullivanin teollisuusanalyytikko K. Deepan Kennan toteaa MASCOTin tuotekehitysstrategiasta, että "MASCOT eroaa kilpailijoistaan ennen kaikkea erinomaisella tuotelaadullaan sekä työvaatteiden muotoilulla. Tuotteita tarjotaan kilpailukykyiseen hintaan, ja tuotannossa painotetaan ergonomiaa ja tyyliä, jotka näkyvät käyttäjällä entistä parempana mukavuutena ja turvallisuutena".

    Frost & Sullivan - 2010 Palkinto

    Monta ratkaisevaa tekijää

    Yksi Frost & Sullivanin mielestä ratkaiseva tekijä oli MASCOTin ehdoton panostus tuotteiden laatuun, aina tuotantoa edeltävistä perusteellisista laatutesteistä tehokkaaseen laadunvalvontaohjelmaan. Asiantuntijuus tuotannossa oli myös ratkaiseva parametri sekä eri palvelut, joita MASCOT tarjoaa aina myyntiavusta, markkinointiratkaisuista, erikoisohjelmistoista ja -tilausmahdollisuuksista työntekijäkohtaisiin pakkauksiin ja vaatteiden logopainatuksiin.

    Kannustukseksi MASCOTille

    MASCOTin omistaja ja toimitusjohtaja Michael Grosbøl iloitsee palkinnosta monessa mielessä. "Ensinnäkin kyseessä on alamme arvostetuin palkinto Euroopassa, joten otamme sen MASCOTilla ylpeydellä vastaan. Toiseksi pidän sitä kannustavana taputuksena olkapäällemme ja tunnustuksena siitä, että me olemme maailmanlaajuisen kriisinkin keskellä pitäneet kiinni pitkän tähtäyksen strategiastamme, johon liittyy ehdoton linja laadun ja asiakaspalvelun suhteen. Kaikki tietävät, että viime vuosien matalasuhdanne on ollut alallemme kriittistä aikaa. Olemme tarkistaneet työmenetelmiämme, mutta olemme samalla pitäneet kiinni alkuperäisestä, tinkimättömästä laadusta. Olemme myös huomanneet hienoisen nousun niin ansioissa kuin liikevaihdossa vuonna 2010. Pidän siten palkintoa myös lisätunnustuksena siitä, että olemme tehneet oikeita valintoja vaikeina aikoina. Koska analyysi toteutettiin haastattelemalla asiakkaita Euroopassa, se on kiistaton todistus siitä, että asiakkaamme ovat palkinneet meidät siitä korkeasta laadusta, jonka he saavat ostaessaan MASCOTin tuotteita", päättää Michael Grosbøl.

    Frost & Sullivanista

    Frost & Sullivan, the Growth Partnership Company, tarjoaa asiakkaille lisäpotkua kasvuun ja auttaa heitä saavuttamaan yksittäisten markkinoiden ykkösaseman mitä tulee kasvuun, innovaatioon ja johtoon. Yrityksen Growth Partnership Service tuottaa asiakasyrityksen toimitusjohtajalle ja kasvutiimille tärkeää tutkimustietoa ja best practice -malleja, joiden avulla voidaan luoda, arvioida ja toteuttaa menestyksekkäitä kasvustrategioita. Frost & Sullivan hyödyntää työssään lähes 50 vuoden yhteistyökokemusta Global 1000 -yritysten, uusien yritysten ja investointiyhteisön kanssa. Yrityksellä on 31 toimistoa kuudella maanosalla.