Kysymyksiä ja vastauksia

Mascot International

Mistä voin ostaa MASCOT-tuotteita?

MASCOT-tuotteita myydään vain jälleenmyyjien kautta. Jälleenmyyjillä on tarjolla erilaisiin tarpeisiin räätälöityjä ratkaisuja. Etsi lähin jälleenmyyjä jälleenmyyjähaun avulla.

Yksityishenkilöt ja pienyritykset:

  • Etsi lähin jälleenmyyjä jälleenmyyjähaun avulla. Napsauta ”Osta liikkeestä” -välilehteä. Koska kaikilla jälleenmyyjillä ei ole kaikkia MASCOT-tuotteita varastossa, soita ja kysy etukäteen.

Yli 25 työntekijän yritykset:

  • Ota yhteyttä lähimpään jälleenmyyjään ja koosta yrityksellesi oma tuotevalikoima MASCOT® SmartStore -tilausalustalle. Lue lisää alustasta osoitteessa

    Lue lisää

  • Jos työntekijöillä ei ole aikaa käydä jälleenmyyjän luona sovittamassa työvaatteita, voit pyytää MASCOT® Mobile Showroom -autoa vierailemaan yrityksessäsi. Lue lisää palvelun eduista ja ota yhteyttä meihin, jotta voimme sopia käyntiajan yhdessä paikallisen jälleenmyyjän kanssa.
  • Lue lisää

Kansainväliset suuryritykset:

  • Ota yhteyttä MASCOTin Global Key Account -tiimiin, joka huolehtii suurista monikansallisista yrityksistä. Lue lisää osoitteessa

    Lue lisää

Haluaisin ostaa ison erän MASCOT-tuotteita. Keneltä voin pyytää tarjouksen?

Etsi jälleenmyyjähaulla ne jälleenmyyjät, joiden kohdalla lukee ”Pyydä tarjous”. Ne voivat laatia yrityksellesi tarjouksen yhdessä MASCOTin kanssa.

Missä voin tutustua MASCOTin luetteloihin?

Uusimpia MASCOT-luetteloita voi selata digimuodossa osoitteessa

Luettelo

Mistä saan lisätietoa MASCOT-tuotteista?

Etsitkö jotain tiettyä tuotetyyppiä, väriä, sertifiointia tai kangaslaatua? Valitse haluamasi kriteerit tuotehaussa, niin näet millaisia vaihtoehtoja MASCOTin valikoimassa on.

Tuotehaku

Saako MASCOT-tuotteisiin pyynnöstä lisäheijastimia, riipputaskut tai muita muutoksia?

Perustuotteisiin voi tehdä muutoksia jälkikäteen. Jos kyse on suuresta tilauksesta, tarjoamme myös yksilöllisiä tuotemuokkauksia. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä MASCOTiin tai lähimpään jälleenmyyjään:

Yksilölliset tuotemuokkaukset

Haluaisin tehdä valituksen jostain tuotteesta. Mitä minun pitää tehdä?

Ota yhteyttä jälleenmyyjään, jolta ostit tuotteen. Jälleenmyyjä palauttaa tuotteen MASCOTille. Me arvioimme tuotteen ja tarjoamme tilalle uuden, jos havaitsemme valmistusvirheen. Jos olet tilannut tuotteen MASCOT® SmartStoren kautta, ota yhteyttä yrityksesi vastuuhenkilöön. Vialliset tuotteet pitää ehdottomasti lähettää MASCOTille. Vain siten voimme tutkia asian ja korjata tekemämme virheet.

Mistä löydän kuvia MASCOT-tuotteista?

Korkearesoluutioisia tuotekuvia, brändikuvia ja videoita on MASCOTin mediaportaalissa osoitteessa

MASCOT® MediaPortal

Kuinka voin ryhtyä MASCOT-työvaatteiden jälleenmyyjäksi?

Etsimme jatkuvasti uusia jälleenmyyjiä, jotka haluavat tarjota asiakkailleen MASCOT-työvaatteita ja -turvajalkineita. Aloita lukemalla lisää yhteistyön eduista ja verkkoalustoista, joita MASCOT tarjoaa myynnin tueksi. Ota sen jälkeen yhteyttä ja kerro yrityksesi strategia sekä ne verkkoalustat, jotka voisivat sopia yrityksesi asiakasryhmien tarpeisiin.

Jälleenmyyjä